nyheter från Nelly!

Nu kommer Nelly med vårnyheter!!

Tre av de klänningar som jag vill, vill, vill ha från Nelly. Jättebra pris på alla, den dyraste ligger nämligen på 249 kr!!! Det ska vara blommigt när våren och sommaren kommer :) Men jag kan inte köpa något förrns jag har löst mitt garderobsproblem. Min del i klädkammaren är nämnligen full och på garderoben i sovrummet går inte dörrarna igen. Den är väldigt opraktiskt byggd när det kommer till kläder som behöver hängas..

1. Få Johan att rensa sin del av klädkammaren så jag får sno lite plats ;) Han använder nämligen inte ens hälften av sakerna... 
2. Kolla om man kan ändra själva hänggrejen i garderoben så jag får mer plats..  


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har precis samma problem! Shoppade lite nytt i onsdags och det ligger fortfarande på sängen för det går verkligen inte in i garderoben.. What to do?!

2011-01-28 @ 13:08:37
Postat av: Emma

Moahahahaaa! Jag har plats kvar så jag hinner köpa klänningarna först :p Tihi!

Postat av: Emma

OCH, ej att förglömma, jag har studentrabatt :D

2011-01-28 @ 13:28:04
URL: http://emloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback