på sånt jäkla bra humör!

Underbara fredag!
Jag är på sånt jäkla bra humör (dock jobbstress, stress, stress!) och känner mig peppad till 1000 för denna helg! Bestämde för att ta ett senare tåg idag så jag hann ta det lugnt på morgonen och dricak lite te i soffan, blir en mycket bättre start på dagen då! Jag tänkte faktiskt jobba järnet hela dagen så jag kanske kan sluta lite tidigare. Då blir det ett gympass och sen ska jag hem till Lotta! Fast nu kom jag på att jag glömt säga att jag kommer :P

Igår hade vi en väldigt bra torsdagkväll! Vi åt middag på indiska och drack gooood öl. Kom hem vid halv 9 då vi drack lite mer öl och tittade på tv. Somnade på soffan och vaknade efter någon timme för att hopp ner i sängen. Precis som på helgen :) 

Framför allt så längtar jag till imorgon! Då blir det först en klippning, sen middag med Emma och Markus. Kvällens höjdpunkt är att vi ska gå och se på Leva Livet som jag fick av Emma i födelsedagspresent!! Utgång efter det, tjohoo!!!


Mums! Men Cobra är snäppet godare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback