självtolkning nr1

Sitter på tåget hem efter en grym kurs på jobbet. Den skulle handla om klagomålshantering men jag tyckte mer att det var beteendevetenskap. Vilket absolut inte gör någonting eftersom jag älskar allt som har med beteenden och psykologi att göra. Måste nog ta fram min bok från gymnasiet. Det enda är att varje gång jag går på något sånt här så kommer jag underfund med hur knäpp jag är :P På riktigt.. Jag är röd-blå men jag beter mig noll rött, allt mitt röda sitter i mina åsikter om hur jag vill ha saker och ting men det är sällan jag visar det. Det är väl därför alla ifrågasätter när jag säger att jag är röd. Shit, jag är verkligen grym på att tolka migsjälv. Inte behöver jag gå till en psykolog när jag kan psyka migsjälv. Det ända problemet är väl att jag har problem att bättra mig och byta banor. Jag vet exakt vad jag gör fel men jag är för feg för att göra på något annat sätt. Sluttolkat för ikväll, snart hemma hos sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback