swicccch..

Precis som gårdagen har denna dag gått jättefort, me likey! Förutom då att jag ska vara kvar till 8 ikväll, kurs från kl 5.. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag pysslat med hela dagen men något vettigt måste det ju vara eftersom jag inte har haft tid att tänka blogga idag.. Fixa lite här och lite där, ändra lite där, laga lite där, möta lite här, det låter väl som en givande dag :)

Igår var jag och Sis och såg på del 1 av sista Harry Fjotter filmen. Riktigt bra och det är bäst att se dom med Sis eftersom hon kan förklara det jag inte fattar. Det är alltid någonting som jag glömmer bort och jag förstår inte riktigt hur barnen ska ha koll på allt..

Jag vill sluta snora och hosta så jag kan tränaaa!! Så länge får jag nöja mig med solning imorrn och vaxning på torsdag, inte så illa det inte :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för bion! Hoppas du håller mig sällkap nästa gång också ;)

2011-01-19 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback