teknik & hjärngympa!!

SHIT POMMESFRITTES!!!

Nu är det seriöst arbete på gång! Vi bygger upp företagets framtida talsvar och det är nog det svåraste jag någonsin gjort i teknikväg.. Inte bara teknik utan hjärngympa till max, man måste tänka tre steg i ett, sen tillbaka och fram igen, för att sen komma till början och tre steg fram åt andra hållet.... Men kul som faan är det :D Och i början av nästa vecka ska vi börja tala in alla talsvar och det är nu bestämt att det är jag som ska göra det!

Det blir äntligen landet i helgen <3
Jag behöver det inför nästa vecka som kommer bli galen. Och om jag har tur tar bastun bort min förkylning helt, den brukar vara bra på det! Så ikväll blir det shoppa maat och packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback