träningsdokumentation.

Herregud, jag känner mig fortfarande helt dåsig, trots att klockan är eftermiddag! Ska snart äta mellanmål, sluta lite tidigare och sen åka till gymmet så jag får lite energi i kroppen. Lagom till kvällen :P

Har satt upp en mållista med antal tränade timmar per kvartal då jag och Emma ska stämma av vår utmaning. Detta första kvartal får något färre timmar eftersom jag varit sjuk och genomförkyld 3 av 4 veckor.. Ligger lite efter om man säger så.. Räknade även bort tre veckor för semester, på semestern ska man inte ha några måsten som att träna. Känns generellt som att det är för få timmar, men jag börjar här så får vi se vart jag hamnar.

Något i den här stilen ser mitt träningsdokumentation ut.
Rött för styrka. Blått för kondition. Grönt för uppvärmning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback