the nyårshelg!

Då var det en ny vecka efter 4 dagars ledighet. Fyra dagars ledighet som har innehållit massor av skoj och lite mindre skoj (bakishet är ALDRIG skoj) 

Torsdagen var stora fixa inför nyårsdagen. Vi slängde upp tonvis med serpentiner och ballonger hemma hos Carro, blev så fint så! 5 flaskor skumpa inhandlades, är man fördrinksansvarig så är man :) På kvällen förberedde jag och Johan oss med en mysig fonduemiddag.

NYÅRSAFTON!! Allt var helt enkelt fantastiskt! Alla de bästa var med, gamla som nya vänner, alla var skit snygga, alla var taggade till max, vi lekte lekar och alla ville ha mina partyhattar på sig. Ett litet tag iaf :D Vi åt en grym middag, drack massor med vin och skumpa vid 12slaget. Då var vi ute på bryggan i snöstormen, efter det kanske man inte var fullt så snygg längre :P Vad ute bra länge och jag och Johan tog en promenad och hälsade på syster och Jimmy och sen fortsatte the party hos Carro! FAB!!!

Lördagen var en bakisdag helt enkelt, kom inte iväg till Emma som planerat utan var kvar i Sjöstan. Åt sushi, moffade godis och hyrde Toy Story 3. Kl 7 kunde jag köra hem då vi köpte med indiskt på vägen, såg på mer film och somnade på soffan!

Igår var man äntligen sig själv igen :P Blev en snabb runda till och från Sjöstan, en liten shoppingrunda och storhandling, nu var vi mat så det räcker och blir över en bra tid framåt! Middag hos Johans päron och sen mer movietime.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback