visit IKEA :)

Vilken lovely vecka på jobbet! Vi är få här men tillräckligt för att jag ska kunna sitta på mitt rum och pyssla med en massa saker. Har en hel del to do and I like it :) Nu ska jag dessutom lyssna på Daniel Adams Ray eftersom min roomie är på semester. Det bästa med denna veckan (som visserligen både förra och förra veckan..) är att det idag både är andra dagen denna vecka och den näst sista! Sen 4 dagars ledigt! Då blir det date med tjejorna, 3-rätters med Joey, We will rock you med Sis och bowling. Bara skoj ska vi ha!

Igår kväll innehöll något så oväntat som ett besök till IKEA :D Finaly, som jag längtat! Allt blev dessvärre inte införskaffat så jag får ta en tripp till, själv, utan Johans stress... Vi kom iaf hem med de två nya badrumsskåpen jag spanat på. Hittade även ett jättesnyggt matchande underskåp till handfatet, men då måste vi kolla om rörmokar Stefan vill hjälpa till lite.. Och så köpte jag 12 st fula tallriksunderlägg. Dom rullar man lätt ihop, stoppar ner i stövelskaften, så håller dom sig fina längre :) Det jag har kvar är: Ramar, tvättkorg, spegel till hallen.

Work, work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback