Snökojebygge?

Idag vill jag bygga en gigantisk snökoja, Emma gav mig inspirationen :) Och så vill jag dricka varmchoklad och basta efteråt. Jag köpte en jättesnygg skiddräkt på rean igår med byxor och jacka så jag måste ju inviga den. Skitsamma om det är i skidbacken, en snöhög funkar lika bra!

Igår var jag och Sis och såg på We will rock you. Superbra och rolig, grymma på att sjunga! Sen åt vi middag på WokHouse som efter 30 minuter blev världens förarställe för stans 18-19 åringar. Vad jag vet har det inte varit det förrut men nu var det fullt på 10 minuter. Men kostar ölen 29 kr så är det väl inte så konstigt.. Kom hem vid elva då jag och Johan åt efterrätten som blev kvar sen i torsdags och sen somnade på soffan för tredje kvällen i rad :)

Denna helg är lugn och avslappning till max :)


Snökojebygge förra året på landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback