vinter demostration!

Idag har jag en demostrera vinter dag!
Det betyder att jag har slängt på mig klackar (vägarna i stan är ju torra!), jeanskjol och en tunika som jag vanligtvis har på stranden :) Men som jag sa till Linn, man kan demostrera men man behöver ju inte vara dum, tjocka strumpbyxor på, mössa, vantar och päls såklart :)

Igår kväll åkte jag och Johan och bowla. Jag totaltorska men fick som bäst 133 p, det tycker jag är bra! Johan sa att det bara var VG- men jag hävdar ett ordentligt VG!

Idag slutar jag lite tidigare för att hinna iväg till StockholmsStylisterna, äntligen! Var bra länge sen jag var där nu.. Sen hade jag tänkt sola eftersom jag skippade det igår men jag tror inte man göra det direkt efter vaxning, tyvärr..

Happy torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback