vit helg nr 1 :P

Okej, min första vita helg är över :) One down two to go, jag kör en månad minus 2 dagar eftersom jag och Emma ska på musikal den 29e!!

En liten samanfattning...

Onsdag: Spel&vinkväll hos Emma. Alltid bäst men skullke vara ännu bästare om jag fick vara med och dricka vin, inte van att vara den enda som dricker vatten :P Så... Fest utan vin = Minus

Torsdag: Hade en fantastisk trerättersmiddag här hemma och massa mys. Hade varit gott med ett glas vin till maten men inget som saknades speciellt mycket. Så.. Mysmiddag hemma = Plus

Fredag: We will rock you och middag med Sis. Alltid mysigt att spendera lite kvalitetstid med syster, men ett glas vin ute hade varit väldigt nice. Så.. Musikal&Middag = Lagom

Lördag: Snökojebygge med Joey och biljard på kvällen. Johan försökte tvinga i mig cider och SHIT va gott det skulle vart, men nej.. Så.. Utedag och biljard = Lagom

Att inte vara det minsta bakis PLUS PLUS PLUS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback