Bästa AW igår, snart fest igen!

Herre vad kul vi hade igår :D Jag och Linn åt middag på Sangria och pimpla öl i över 4 timmar. Kvällssol, öl, tapas och skratt i mängder! Sen mötte vi upp hennes pojkvän och vänner för mitt första Debaser besök. Hade ingenaning om att dom hade en så stor uteservering. Lite kvällsregn fick vi stå ut med. När dom skulle vidare efter några timmar hoppade jag in i en taxi hem. Imorrse vaknade jag av hysterisk Johan som skulle iväg på fotbollsturnering och övernattning utan att ha packat. Så som den fantastiska flickvän man är hoppade jag upp och hjälpte till. Sen kröp jag ner i sängen igen och kom inte upp förns 13.30 !!!! då mamma ringde. Så jag gick upp, duscha, åt lunch och gjorde mig redo för kvällens fest :) Här kör vi på hårt! Har varit i Centrum och köpt presenter till SIS samt lite fint till mig och sitter nu på tåget mot Sjöstan. Snart kör vi igen, wiiio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback