Dessa hårproblem!

Igår kväll åkte Johan iväg på sparkbollsträning eftersom de ska vara med i någon turnering på lördag. Jag passade då på att leka med mitt löshår, måste försöka komma på något att göra med mitt korta hår. Hate it! Lockade till det lite och fick mitt drömhår. Lyckades få till det riktigt bra utan att tuppera massa i hårbotten, färgen matchar fortfarande.

När Johan kom hem, slängde jag upp bilden i ansiktet på honom och sa:
- Titta vad snygg jag är! Tänk om jag var så snygg på riktigt!!!
- Men du är alltid fin!
- Ljug inte!
:P

Det är dock så jäkla tungt att ha på sig varje dag. Får iaf åka på, på lördag då vi ska fira systerysters födelsedag! 


Tänk om!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är taskigt att ha längre hår än födelsedagsbarnet själv! ;) :P

2011-07-26 @ 18:21:31
Postat av: Emma

Ha! Du har inte bara längre hår än födelsedagsbarnet, du ser precis ut som henne också ;) Jag trodde först att du hade lagt upp en bild på ankan när jag kollade i telebobo :p

Postat av: mills

Haha, det kanske förklarar varför jag tyckte jag var så snygg :P

2011-07-27 @ 10:49:35
URL: http://mills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback