Helgen

Helgen har innehållt allt en helg ska innehålla. En mysig fredagkväll, en party lördagkväll och en bakissöndag.

Vilken dag vi hade igår, fy tusan! Vi låg i sängen till 1, sen blev det soffläge! Vi låg i varsin del och ojade oss hela dagen om hur illa vi mådde och såg på Life of Ryan marathon på MTV, det säger väl allt :P Undantag 1 var när vi gick och köpte pizza, pommes och bea. Undantag 2 var strax innan 9 då vi kom på att vi var tvungna att åka till Ica för att köpa lite middag. Ingen bra ide, kändes som att jag skulle svimma av minsta kraftansträngning!

Mina mysisar igår :)

Men lördagen var skoj! Först grillade vi med Christer och senare gick vi ner till hotellet för att ta några öl. Baren var dock redan stängd så vi hoppade in i en taxi och åkte till Märsta, KC. Träffade massa fotbollskompisar till Johan, drack gratis och dansade :) Var länge sen vi var ute tillsammans jag och min älskling.

 

I fredags hade vi supermys. Grillade och åt ostbricka med kex, fikonmarmalad, korv och Ripasso vin :)

Helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback