tack vare vinet :)

Igår hade jag en lite bitter dag. Jag var trött, det var tråkigt att jobba, min dator segade till 1000.... Men jag fick en lunch med min soulmate som alltid är lika nice! Efter jobbet försökte jag hitta en present till lillasyster, hopplöst! Men nu har jag nog bestämt mig så jag får ta en shoppingrunda imorgon innan vi ska fira!

När jag kom hem tog jag ett glas vin och sen blev kvällen bara bättre och bättre. Vi åt middag med Johans pappa som bjussade på pannkakor med hundratals tillbehör och punch :) Han och Johan åt nämnligen ärtsoppa, jag gillar det inte så jag fick ribs istället! Punch är grymt! Sen gick vi hem och jag tog något glas vin till innan vi gick över till Christer och Alexandra för lite torsdagshäng på deras altan. Helt i semesteranda, härligt!

Somnade gott efter att vi bestämde oss för sovmorgon.
Hade världens bästa morgon så idag är jag glad, pigg och redo för helg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback