9 juni.

Så var det helt plötsligt torsdagen den 9 JUNI ?!
Vad händer, vart tar tiden vägen?
Imorrse när jag gick från tåget kom jag på migsjälv att jag gick och log. Det är sommar, sol och värme får mig att må bra! :)

Jag och Johan hade 4 sköna dagar i Finland, men när vi skulle åka hem slog det oss att det kändes mer som att vi bara varit där i två.. Så blir det när man slappnar av. Dessvärre var det inge sommarväder som här hemma, men vi hade sol så vi kunde vara ute. Vi satt på bryggorna och sola och drack öl, spelade massa spel, åt gott, hälsade på Johans farbror, promenerade, sov middag, åkte till Vasa.

Vill lägga upp massa bilder både från Finland, Budapest och massa mer men jag tänkte vänta tills jag får tillbaka min dator från Danne som förhoppningsvis ska må mycket bättre då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback