sol&jeanskjol

Igår kväll fick jag några trevliga överraskningar :)

Johans pappa som har varit i Finland till idag sa att det minsann var 20 grader och sol där igår och sa att det ska fortsätta så. Jag hoppas till max! Jag frågade Johan om man ska packa med sig kortbyxor också, han tittade på mig som att jag var helt knäpp och sa att det var ju självklart. Great!

Och här kommer den bästa överraskningen in. Jag öppnade min shorts&jeanskjolslåda för att ta fram lite kläder och vad hittar jag?! En ljus jeanskjol!!! Haha, hela våren har jag gått omkring och sagt att det är mitt enda köp måste till sommaren, i klädväg. Och så har jag helt glömt bort att jag köpte en förra sommaren. Awsome, där sparade jag 250 kr eftersom jag höll på att köpa en igår :P

Vill bara hem och förbereda det sista nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback