underbara sommar måndag :)

Men guud vilken sommar det är ute! Man kan ju inte bli annat än lycklig och på en timmes lunch hinner jag få lite stekande sol och färg på mina armar :) Och ben, klänningen åker upp där jag sitter på bänken och svettas med en bok. LOVE! MEN, sen måste man visst gå in och jobba. Tänk om semestern skulle börjat idag, men det är bara en vecka kvar nu!

Igår var jag och Joey ute på en liten shoppingrunda. Han köpte ett nytt PlayStation då hans gick sönder för två veckor sen. Jag spanade på telefoner, idag ska den köpas in Desire S! Köpte två tröjor på rean till svalare sommarkvällar och en Wera väska från Åhlens! Jag är så kär, jag kan inte förklara. Efter mycket om och men bestämde jag mig för en brun, men jag känner att den svarta väldigt gärna skulle vilja bo hos mig ;) Väntar tills nästa rabattcheck från Åhlens dumpar ner i brevlådan, suger på att använda dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback