Adams Ray!

FREDAG!!
Jag och Johan var rätt så sega imorrse så det blev en liten sovmorgon för min del, skönt att slippa stressa upp och hålla på. Håret är helt på sniskan idag :P

Vi hade en supermysig kväll igår! Åt först middag på WokHouse och tog ett glas vin i Gallerian innan det var dags att ta sig till Cirkus. Valde att stå utanför och ta en öl medans förbandet körde, två kassa tjejer som jag inte ens vet vad de heter..? Men Adams Ray var superbra, en liten tunn spellevink uppe på scen :) Gryningspyroman och Gubben i lådan var helt klart bäst, wiiie! Lilla Lady och Svart var också grymma! Konserten var ganska kort så vi åkte tillbaka till stan och tog en öl på ett ställe där dom spelade samba :) Sen åkte vi hem och stupa i säng.

Min plan för idag är att försöka bli lite piggare till eftermiddagen så jag tar mig till gymmet innan våffelmiddag. Sen sa Johan att jag ska få somna i hans knä, det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback