cykel, hyllor och vin :)

Igår hade vi en fixar dag hemma :)

Johan monterade ihop min nya cykel! Typiskt att det ska snöa idag, jag vill ju ut och prova. Haha, känner mig som en 5 åring som nyss lärt sig. Meddans Johan fixade cykeln så satte hans pappa upp min nya skohylla i klädkammaren. När han skulle sätta upp de andra hyllorna möttes vi (han) dock av arbetet av en amatör. Det som vi alla trodde var spånskivor visade sig vara gips.. Ingenting fäste så hyllan gjordes snabbt om för att den skulle fästa i reglarna som visade sig vara en metallskena!! Så idag görs hyllan om ytterligare så sätts den och stången upp ikväll!

I och med att det blir klart ikväll kan jag shoppa mer, tjohoooo!  

Under tiden dom lekte snickare och montörer så lekte jag hemmafru. Jag drack vin, gjorde hemmagjorda chips och gucca till :) Sen gick jag runt och pekade hur jag ville ha det, that's the way we do it!


Mina mumsiga chips. De ena med salt och rosmarin, de andra med chili och lite parmesanost :)
Chipsiden snodde jag från Lantliv Mat&Vin. Tantpoäng att läsa mattiningar, men jag tycker att det är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback