cykelspan!

Vilken dag :) Började med att jag var nervös och stressad till max eftersom det är första dagen med talsvaren. Jag hade tänkt mig att kunderna skulle ringa i hysteri och klaga på femåringen (jag) som talade på talsvaren. Men vi har inte hört ett ord, det har tom varit oroväckande lugnt :P Trots att jag inte är den bästa rösten måste jag säga att jag är grymt stolt över migsjälv och över mitt hårda slit :) I och med att allt gått bra har dagen varit väldigt lugn och jag ser fram emot ytterligare en lugn fredag! Jag är strax hemma och då ska vi åka och kolla på en ny cykel till mig! Märkte förra året att min inte alls går att använda, så nu blir det banne mig en ny. Planen är att i vår och sommar cykla till tåget istället för att ta buss/bil. Gratis träning och uppvärmning till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback