lat Mills!

Igår hade jag en fruktansvärd trött och pmsig dag :( Var så trött så jag ville gråta och fick inge vettigt alls gjort förrutom att rensa i alla gamla backar och hyllor.. Hemma var vi iaf lite mer vettiga, tvättade och gjorde en av mina fantastiska soppor till middag. Stark som satan med piripiri!

Gårdagens trötthet betyder att jag idag har desto mer att göra idag. Men de mesta är listor och sammanställningar som jag vet går ganska fort när jag väl kommer igång. Men jag har blivit lite lat så det tar ett tag tills jag gör det, typiskt.. Det som jag mest ser fram emot på tisdagar är zumbaaaa! Men hon är fortfarande sjuk (smidigt att Johan jobbar med hennes mamma) så jag ställer in passet och kör gym istället! Do NOT like the vikarie!

På lunch blir det ut i soolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback