segaste måndagen!

Måndag igen, och guuud vilken seg sådan!
Är så fruktansvärt trött och mår fortfarande lite illa från igår. Igår var en typisk bakisdag, fy satan så jag mådde, 18.30 kunde vi äntligen köra hem från Sjöstan. Köpte middag från Sibylla och degade sen på soffan. I och med att vi sovit/vilat halva dagen så blev det inte så mycket sömn inatt..

Men nu har mitt humör vänt.
- Emma ska komma hit och lunchdejta med mig :)
- Sen slutar jag redan kl 15. Då bär det av till frissan för klipping och slingning. Kommer bli så vårfin så!
- Mina nya skor på väg till mig as we speek.

Försöker även komma på lite mer exakt hur och vad vi ska göra i sommar.. Dags att lämna in semesterönskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback