springtime!

Vilken morgon :)
Jag blev klar på typ 20 minuter, okej jag ser ut som en kratta i håret men så får det vara idag. Sen satt jag i soffan i 30 minuter, drack te och kikade på nyhetsmorgon innan det var dags att ta sig till jobbet. Jag tog nämnligen postbilen hem igår så det blev en biltur nu på morgonen. Lyx att åka biil :)

Den här dagen blir en kortis. Jag tänkte sluta senast 15.30, möta upp Johan på hans jobb och sen åker vi och gymmar tillsammans. Gud så jag har längtat efter detta, hoppas att hans rygg pallar så vi kan fortsätta med det!

Idag kör vi på vårklätt! En kort, randig klänning i vitt och marinblått, tunna strumpbyxor och en midjekort beige jacka som jag köpte förra lördagen.

It's springtime!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback