Trapp eller rulltrappa?

Några saker som jag tänkt på under veckan när jag inte haft sug att blogga..

1. Varför står man i kö för att få åka rulltrappa?! Är folk så jävla lata att man inte kan ta trappen, på riktigt, det är typ 40 trappsteg på Karlbergs station. (Ska räkna i em :P)

2. Huur kan folk gå runt och dricka cola på morgonen?! Det är ju hur många som helst! Och de som är smala som tänker "Äh, jag är ju ändå smal och snygg" .. Tänk på hur din kropp mår!

3. Har folk ingen respekt och måste bre ut sig och sin tidning till max på tåget så jag måste sitta och trängas i ett hörn. När jag satt där först!

4. Det är fruktansvärt äckligt när folk sitter och snörvlar, hostar och harklar sig på tåget!

Som ni märker har alla saker med morgon och tåg att göra.. Jag är ganska så lättretlig på monarna och dessa människor gör mig hysterisk.

Sen kan jag tänka på hur mycket bättre jag är, haha :P


Trapp eller rulltrappa?
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback