vår och sommarhappenings!

Känner mig så fruktansvärt nere så jag ska skriva en se fram emot lista som Emma.
Det kanske fungerar att se på den och få lite hopp.

22-24 april: Roadtrippar ner till Helsingborg med Joey, Emma och Markus för att leva rövare med Veronica och Devin!
6-9 maj: Jag, mamma och Ankan åker på tjejweekend till Budapest!
1-6 juni: Jag och Johan åker till Finland - Kaskö för att ha det supermysigt och fira vår 5-årsdag!
9 juni: Bryan Adams spelar på Grönan.
17-19 juni: Åker till Smögen med jobbet.
24 juni: MIDSOMMAR!
4 juli: Alica Cooper spelar på Grönan.
v. 27-29: Troligtvis utomlands! Thiland/Malaysia/USA/Cuba..

Just nu längtar jag bara till landet i helgen och blir lite glad över att dom spelar RIKTIGA Lambada på radio!

Kommentarer
Postat av: Emma

HA! Jaaag vet nååån som är hemmaaaa på miiin födelsedaaaaag :p Kom och ät tårta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback