en torsdag-onsdag :)

Blir det så när onsdagen är som en torsdag för man är ledig på fredagen eller blir det onsdag-torsdag? Viktigt att tänka på tycker jag!

Ååå, zumba igår. I love it :) Jag förlåter henne till och med (nästan) för att hon tagit bort en av mina favoritlåtar. Johan skjutsade ner mig på vägen till Märsta så det blev en promenad hem efteråt. Ska nog fortsätta med det, skönt med frist luft efter varit instängd i svettrummet en timme :P 

Idag ska jag förbereda inför mina små pressentationer, sen får vi se vad som sker. Skönt med lite lugn ibland. Blir iaf till att sluta lite tidigare för att hinna till StockholmsStylisterna i tid.

Såg till min lycka att det blir mellan 18-21 grader och sol i Budepest i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback