Peugeot 307 cc!!!

Äntligen fredag, underbart :D
Väldigt lång vecka måste jag säga, men jag har iofs inte haft en 5-dagarsvecka på en månad så det är kanske därför.. 

Denna helg kommer bli lovely, det känner jag på mig! Framför allt ska det bli fint väder och sool! Idag blir det afterwork med finaste växeltjejerna, middag och ÖÖÖÖLLL!   

Imorgon ska jag och Johan åka och köpa ny bil! En Peugeot 307 cc, kommer bli grymt till sommarens Sverige semester som vi planerar. Så imorgon funderar vi på att ta en tur till Vaxholm och äta glass, bara för att :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Nää kom till mig och ät glass!

Postat av: Annica

Fin! Fast jag tycker fortfarande att du ska ha kvar den gamla bilen över sommaren så jag kan övningsköra den, haha. Har den nya manuell växel? ;)

2011-05-21 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback