sommartid!

Hmmm...

Igår på veckans planeringsmöte sa jag "det ser ut att bli en lugn vecka" Jo, hejsan! Jag har fan inte haft en lugn stund varken idag eller igår. Och morgondagen kommer troligtvis följa dessa takter. Har fått två mega fakturor som kommer ta timmar att reda ut.

Man får tacka gudarna att sommartiden började igår på jobbet så varannan dag slutar jag 16 :) Det är grymt ska jag säga. Igår mötte jag Johan på väg hem. Vi handlade, sen promenerade vi hem då jag bakade bröd, gjorde kycklingpaj till middag, diska och damsög. Tänk vad man hinner, Johan var tvättstugeansvarig :)

Ikväll blir det zumba! Sista gången på typ 3 veckor.. Nästa vecka är det tantruset på tisdagen, tisdagen efter det är det en kass vikarie så jag vägrar att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback