Det är bra nu :)

Idag är första dagen denna vecka som jag vaknade och kände mig glad och utvilad. Hemskt men sant. Har varit jättelow, så är det på hösten tyvärr.. Plus att jag stressar över att ha verenda kväll planerad både denna och nästa vecka. Sen fick jag reda på att jag ska jobba helgen då jag skulle bott hos Emma :(

Men igår tog jag mig ändå hem till Myggan där det bjussades på pannkakstååårta :) Och det var nog precis det jag behövde, kanske inte tårtan i sig utan att komma hemifrån och umgås med fina vännerna! När vi hoppade in i bilen och åkte hem var det som att alla problem var bortblåsta!

Dessa saker får mig att må bra!

- Ikväll blir det middag och Roxette men Emma och Markus!
- Imorgon blir det tjejmiddag med Åsa & Lotta!
- På lördag blir det en liten get together hemma hos mig och Johan, Veronica är hemma!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback