Jullängtan.

Jag vågar säga det!
Jag längtar lite till julen <3

Adventsljusstaken, glögg, lussisar, allt bak, julgardiner, julkalendern (hoppas den är bra i år också), myset. Fan att man inte har jullov!
Längtar sjukt mycket till den 3 dec. Då ska jag och Emma julshoppa på dagen och förhoppningsvis ska jag och Sis julbaka på kvällen. Skippar tryfflarna i år, är på tok för kladdigt och ansträngande. Blir kolakakor, peppisar och weinernogat. Till att börja med iaf.

Som ni ser, jag har redan börjat planera.

Frågan är adventsljusstaken. Jag älskar den klassiska med mossa och svampar i, men de stora blockljusen med 1,2,3,4 på är väldigt tjusiga tycker jag :)



Jag önskar att jag var ledig och kunde pyssla såhär hela dagarna!



Blir säkert den klassiska i slutändan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback