Såååå lycket :D

Vilken jävla fest, jag är så sjukt nöjd!!!
Men vilken stress innan, jag sprang omkring som en tok! Musiken ville inte fungera, folk kom precis innan det var tänkt att Johan skulle komma, jag ringde Lotta 3 ggr och sa att de skulle bli sena :P Men när alla var på plats och Johan kom, sååå lyckat. Och vilken snygging han blev i hawaiiskjorta och blå bastkjol! Johan blev jätteglad och förvånad över en del jag bjudit, en del från laget hade jag ju inte ens träffat innan. Höll några små tal och visade den fantastiska musikvideon "Lever min dröm" Nej, kan inte säga annat än att ALLT var så lyckat!

Jag det puckot glömde ju kameran hemma så har inga kort alls :( Ska hem till Mutti någongång i veckan och fixa!
En bild har jag! Poolen med ööööl och cider :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback