Spa vs. Vitrinskåp..

Igår åt vi supergod indisk mat till middag. Var trötta båda två så vi köpte hem och mumsade i soffan. Sen såg vi en parodifilm på Mc'Gyver som inte var speciellt bra, åt ost, ölkorv och Noblesse. Vilken superblandning ;) Det bästa var att vi somnade ihopträngda på den korta sidan av soffan innna kl 10! Gud så skönt att somna så tidigt. Vaknade efter en timme och kröp ner i sängen.

I födelsedagspresent fick jag en spaweekend av Johan!! Vi funderar på att åka under trettondagshelgen och har hittat ett paket till bra pris på Sätra Brunn. Jag har varit vääääldigt sugen på att köpa ett nytt, större vitrinskåp och nu efter 8 nya vinglas är det ett måste! Sakerna får omöjligt plats! Johan frågade igår om jag heldre vill ha skåpet i födelsedagspresent. Hallå?! Vilket pucko väljer bort en spaweekend för ett vitrinskåp, inte ens jag :P 

Jag måste lära mig att man inte kan ha råd att köpa allt man vill ha/behöver på en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback