Spotifykriiiig!

Haha, jag och Johan har Spotifykriiiiig!

Båda vill vi lyssna på jobbet vilket leder till att vi konstant loggar ur varandra :P Denna vecka när min kära kollega är på semester känner jag att jag måste passa på att lyssna på lite vettig Mills musik! Nu: Motown och oldies :) Vi har nu gjort dealen att jag får lyssna på förmiddagen och han på eftermiddagen, dålig deal för mig känner jag..

Nu måste jag springa ner till något cafe och köpa en frukostmacka! Glömde helt bort det när jag gick hit från tåget, var förbannad på regnet som förstörde min fina hårupsättning! Och som gjorde att jag såg ut som en dränkt katt i pälsen, har aldrig päls när det regner men jag såg inte på "Sop Tobbe" på morgonens väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback