Tomorrow is the day :)

Imorgon fyller jag ååååår :D
(med tanke på inlägget innan :P)

Måste erkänna att det faktiskt är första gången på några år som jag verkligen ser fram emot det och till och med haft en liten nedräkning. Be proud Emma! Men jag ser väldigt mycket fram emot imorgon. Slutar redan halv 4 då jag ska till Make up Store för sminkkurs, jag går inte därifrån förns jag lärt mig att sota! Sen möter jag upp Emma, mamma och Sis för en fördrink på Grappa. Dessutom har de After Work när vi kommer :) Vid 19 möter vi upp våra män samt pappa och Inga-Lill för middag på Taverna Mykonos. Grekisk maaat, mums!

Kommer bli kalas!



Att hitta en födelsedagsbild verkar ju vara omöjligt! Det får bli en bild frååån "Schlagerpartyt alla glömde" ist ;)
På fatet och apelsinerna ser man att det är brown tequila på G.
TJOHO :D

Pax för att hosta första schlagerpartyt nästa år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback