Miljöutbildning

Började denna fredag med partymusik på tåget, piggare än alla dagar tillsammans denna vecka! Har nu suttit på en miljöutbildning i 2,5 timmar som faktiskt var riktigt, riktigt bra! Hon var inte en hysterigk miljökämpe som spottade ut miljöpropaganda och jordens undergång utan hon höll det på en vettig, realistisk nivå. Så nu ska jag åka hem och bli duktig :)

I em har jag ett möte och sen ska jag faktiskt kompa 2 timmar! Känns behövligt och väldigt skönt att komma iväg till landet i god tid. Tar alltid längre tid att åka än man planerat, det ska handlas mat och det ska systemas! Och när man väl kommer till Västerås är hela staden mitt uppe i sin fredagsshopping..


Landet på sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback