Ni gör mig glad!

PMS utbrott imorrse..

Bussen kom inte = Hela världen rasade samman!

Väntade på tåget och ansträngde mig till 100% för att inte börja böla. Ville inget annat än att vända och åka hem. Lite 60 tals musik, Sam Cook, gjorde mig på lite bättre humör. Och när jag kom till jobbet och mötte tjejorna lappades den splittrade världen samman igen :) 

Så länge jag har mycket att göra gillar jag verkligen mitt jobb, hatar att gå sysslolös!

Johan ska låna en superborr från jobbet så ikväll ska vi försöka sätta upp vår vackra "brasa" det gör mig på bra humör! OCH att vi låg i soffan och kollade på lägenheter igår. Tusan att Ingarö är så långt bort, vi hitta båda vår drömbostad där, dvs om man ska vara realistisk.. :) Så vackert, så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback