Säker på vägen!

Igår kväll bytte jag och pappa, mest pappa, däck på bilen. Så nu kan jag och Johan köra säkra ner till Helsingborg :) Har dividerat hela veckan om vi ska åka ikväll eller imorgon tidigt på morgonen. Det blir imorgon, tidigt, tidigt! Bensinen kostar mycket nog, så en natt på motell längs vägen skippar vi! Blir en ganska snabb visit, fredag-söndag.

Jag är ganska glad att vi ska palla oss upp tidigt imorgon för då får jag köra min älskade Pole ikväll!! Idag börjar ju fortsättningskursen så om 8 veckor är det meningen att jag ska kunna hänga upp och ned. Haha, vi får väl se :P

Innan polen ska jag banne mig till Västermalmsgallerian och se och jag hittar någon trevlig shopping!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback