Dååååsig!

5 nätter med katastrofal sömn sätter sina spår! Det känns som att jag släpar mig fram och har sån konstant huvudvärk. Dessutom sitter jag i upplärning vilket betyder att jag egentligen bara sitter bredvid Nathalie och lyssnar när hon tar samtal. Blir lite dåsig i huvet av det.. 

Ikväll är det Pole, och jag undrar fan inte om jag kommer trilla av stången och svimma eller något :P Mills, den första som skadar sig under en polekurs, det skulle vara något..

Imorrn var det tänkt att gå på The Ark på Grönan. Jag vill, vill, vill men vet inte om jag pallar. Sängen känns väääldigt skönt just nu. Men imorgon är det fredag och humöret har ju en tendens att vända då.. 



Önskar att jag var på sånt här ölhumör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback