dagarna är dagarna :)

Igår natt trodde jag aldrig att jag skulle överleva denna dag. Men VIPS så är klockan redan 11! Dagarna är dagarna på dagarna när man räknar timmar efter timmar som blir dagarna är dagarna på dagarna ;)

Ja, jag tyckte det var roligt iaf :D

Efter gårdagens middag har vi lärt oss att man inte ska göra stek på en onsdag, det blir en väldigt sen middag då.. Men det var supergott och vi hade en väldigt nice kväll! Jag och Johan ska ta upp vår gamla tradition att alltid göra något roligt på onsdagar så veckorna blir lite roligare!

Ikväll är det pole igen! Har ont sen i tisdags men är inte alls så stel som jag hade trott så nu ska det snurras! Lite beigt att äta middag på jobbet dock..



Yatzyfreak i Grekland, saknar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback