En tjejs problem..

Imorrse stod jag säkert 10 minuter framför garderoben och i klädkammaren för att försöka hitta något att ha på mig. Efter en stund gick jag in till Johan i vardagsrummet och sa - Jag hittade ett par strumpor...
Lyckat, missade bussen och kom försent till joobbet.

Känns som att all min inspiration har försvunnit, jag vet inte vad jag ska ha på mig, vet inte vad jag ska laga för mat, igår ville jag inte ens gå på zumban. 

Och det är inte höstens fel, tycker det har varit väldigt fina höstdagar och igår tog vi en skön kvällspromenad. 

Längtar bara jättemycket till lördag. Då blir det en heldags kickoff med jobbet, middag och fest på kvällen :)
Jag och mina blonda pinglor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback