Hösten är här!

Idag var första dagen jag vaknade och kände, NU är det höst. Det var ju för tusan både mörkt och regnigt när jag gick upp! Ville inget annat än att sätta på mig mina höststövlat och en mysig tröja men såg på vädret att det minsann skulle bli 17 grader och sol. Och det är precis vad det är just nu, stråålande sol :) Det är lite svårt med sensommar tycker jag, vad har man på sig?

Men på fredagens kräftis ska jag minsann köra på en sommarklänning! 

Ikväll vill jag köra ett långt, svettigt gympass! Dessvärre är det tvättstugan som gäller, har inte tvättat sen innnan semestern så vi har 4 fulla IKEA kassar att tvätta! Kanske hinner ner en snabbis mellan tvätt och torkning om jag har tur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback