Höstshopping..?

Hööööööst!

Det är säkert i och med denna övergång till ny årstid som jag vill shoppa upp allt som finns i ALLA butiker! Men det går inte :( Har hittat två par höstskor á 800 kr på Bianco, dock inte ett par stövlar som jag faktiskt behöver.. Ett par byxor på Nelly som är slut i min storlek, uppdaterar sidan säkert 10-15 gånger dagligen utifall dom skulle få in dessa i min size! Gick in på HM igår och klickade hem saker för 1000 kr. Handla nu, betala sen, FARLIGT! 

Men att knappa hem något på nätet hjälper inte, jag har ju liksom ingenting nu, i handen, som är nytt... 

Och hur faan ska jag få plats med allt?

Rensa bort sommaren så hösten får plats, javisst! Men vart ska sommaren få plats då?

Ny lägenhet med en fet walk in closet needed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback