TUG på G :)

Utan dåligt samvete (hör och häpna, detta är mitt nya sunda jag ;)) så struntar jag i Zumban ikväll. Kom hem och slängde fram damsugaren och ska snart ta en runda med skurmoppen. Kissen har urinvägsinfektion och har skvätt lite var stans, så nu blir det städa upp när hon fått medicin av farbror doktorn. Världens dyraste att gå till veterinären ju, satan!

Kände även för att vara hemma och ta det lugnt eftersom jag åker till Söderköping på konvent imorgon och kommer hem på tosdag. Ska blir jäkligt roligt. Föreläsningar på dagarna och middag, fest imorrn kväll. Var ett bra håll i gång förra året :)

Jag och Sus på förra Tuggen :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Nämen stackars lilla Dori! :(

Fin bild på dig :)

2011-09-20 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback