The helg!

Denna helg har jag faktiskt kunnat njuta av lugnet och känner mig idag riktigt utvilad!

I fredags gjorde jag en varsin tapas tallrik till mig och Johan med kebabspett, kycklingspett, halloumi, scampi i chili&vitlök, skagentoast samt ett super Valpolicella vin till moi :) Fick idag reda på att det var smockat på Grönan i fredags och att insläppet stängt innan kl 19 så det känns som att jag gjorde ett bra val med hemmakväll!

I lördag var det upp tidigt för dop. Förlåt mig... Men dop är inte det roligaste och jag vägrar att knäppa händerna och läsa böner om att jag tror på gud. Ljuga i kyrkan, det är väl en synd.. Men så helt plötsligt, efter dopet, så visade det sig att de även skulle gifta sig. Var endast ett fåtal som visste om det så det var iaf roligt :)


Eftermiddagen spenderade vi i Sjöstan. Promenad i solen, Thaimat och en visit hos Sis! 

Igår började vi med lite shopping, eller jag :) Ett par skinnbyxor och en rosa skjorta, tyckte att det var en fin mix. Bästa sushin till lunch innan vi åkte ut mot Runsa. Hittade vårat gamla kantarellställe som även detta år var helt oplundrat! Tänk att jag och Johan som ingen av oss gillar svamp har ett eget svampställe, det är väl bra! På eftermiddagen åkte jag in till stan för att ta igen Poleklassen jag missade i torsdags. Var sådär larvigt roligt igen. Orkar lyfta upp mig så nu måste jag bara öva på den viga delen, har ju aldrig varit min grej riktigt...

  

Johan hittade ett äpple där kärnan sån ut som ett hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback