Bittra mornar..

Är det inte heeelg snart? :(
Det slog mig när jag var på väg till jobbet imorrse att den enda morgonen i veckan jag är glad är på lördagar och lite på söndagar. Annars är jag bara bitter, jag hatar och stör mig på typ varenda människa på tåget. Jag avskyr kylan, att frysa, att gå upp tidigt utan att ah sovit, den kassa mottagningen på tåget, vardagen.. 

Men i helgen blir det bra! På fredag em ska jag först träna, sen ska jag och Johan på Hamam <3 En timmes behandling och sen meze bufe. Sen mer plockmat och mys hemma. Till lördagen har vi redan planerat en stooooor pannkaksfrukost! Mat, jag älskar helt enkelt mat! På lördagkväll träffas alla Wasa pinglor för schlagerparty och utgång. Alla har köpt kalasfina boor och bubbel ska drickas, har även beställt catering. (Mer mat, haha) 

Ge mig lite värme, snälla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback