Fredaysmys, gym, spa :)

Vilken underbar fredag. Jag vaknade och var glad imorrse som jag önskade för några dagar sen :)

Iskallt ute, men härlig sol! Jag och Linn har varit och handlat massa gott till morgondagens schlagerfest, det kommer inte gå någon nöd på oss inte. Har även köpt fredagsfika till fredagsmyset som infinner sig om en timme! Kl 16 slutar jag, åker och spenderar en timme på gymmet och sen ska Joey och jag på spaaa!

Jag fick ett presentkort av honom på Hamam i julklapp så det ska bli jättehärligt! Efter det får vi meze bufé. Haha, och efter min, Ankans och Muttis Hamam upplevelse i Istanbul vet jag precis hur jag ska göra. Idag ska inte någon tjock, naken, turkisk tant dra omkring på mig hit och dit! Haha!

Merry friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback