Vilken schlager!

Vilken underbar helg, med undantag för igår, sov typ 90% av dagen...

I fredags körde jag hårdträning på gymmet innan jag och Joey möttes upp på Hamamet. Var jättehärligt, men fan vad de tar i. Jag höll på att börja gråta när han tröck på mina kuntor i ryggen. Efter en timmes massage, skrubb, skumberg och mer skrubb fick vi en varsin meze tallrik. Hör och häpna, jag gillade både bön&bulgur röran och paprika&aubergin röran. Det går framåt! Sen köpte vi hem mer plockmat, hyrde film och delade på en stooor kanna te. Myyys <3

Lördagen började med mer mat. Vi fixade största pannkaksbuffén med glass, grädde, sylt och smält choklad ;) På kvällen blev det stort schlagerparty med Wasa tjejorna. I ordning piffning, cateringbuffé, boor och fjädrar överallt, bubbel, schlager. Så jävla underbart! Ända tills vi skulle gå ut, Mills fick inte komma in :( Ledsen och arg åkte jag hem till Väsby och mötte på Joey. Han fick mig genast på bättre humör då han föreslog pulkaåkning pch punch. Så det gjorde vi miss i nassen. När vi kom in fixade han fotbad också. Då blev jag käääär!! 

Igår var en tung dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback