Månadens långsammaste vecka..

Trots att denna vecka är månadens lååångsammaste vecka, sitter bara och väntar på månadsavslutet så jag får massa att göra, så är det redan torsdag! Och på lunchen ska jag ta en sväng till Västermalmsgallerian, känner att jag måste kika lite :)

Igår satte vi ÄNTLIGEN upp tavlorna i vardagsrummet, samt hyllan som har stått och samlat damm i MINST ett år :P Jag var även på Rusta och köpte takfärg. Ska måla de mörklila betongbalkarna i hallen vita igen inför tapetseringen. Blir visserligen efter resan men jag vill börja förbereda lite redan nu. Och en av de två tapeterna jag väljer mellan till köket kosta nu bara 40 kr rullen, MÅSTE köpa!

Igår hämtade jag även paketet från Bodystore. En platta Celsius, här ska det banne mig tränas! Gym ikväll! Och två paket fiberhusk, ska komma på något bra, nyttigt brödrecept. Experimenterandet börjar today :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback