Precis som planerat!

Idag står det 64 i kalendern. 64 dagar går fort, det måste det :)

Har haft en väldigt bra helg, man borde alltid aktivera sig på fredagar helgen känns så mycket längre då! Jag och Emma hade en supernice reunion efter hennes 3 veckors resa. Det blev massa gottis, cosmos, vin, SvenskPop, skitsnack och bakistv dagen efter. Precis som planerat. Vi blev dock liite besvikna när Markus bara köpt en 1,5 liters vindunk till oss, men det var nog tur det. Smart han är att "råka" köpa fel ;)  

I lördags kväll kom Åsa och Jocke över på middag och filmkväll. Helt perfekt, julmust, Ramlösa, chippar och ost! Precis som jag ville ha det. 

Så hela helgen blev precis som jag ville :) Förrutom att jag inte tränade igår men det var så mysigt att bara ligga i soffan. Mätte dock ut vart nya tavlorna ska sitta (de har fortfarande inte kommit upp) så nu är det bara till att borra.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback